Success stories

איך נחשפנו תוך 3 חודשים ל500,000 ישראלים כש300,000 מהם יצרו אינטראקציה עם “המרכז למטייל תאילנד” בתקציב של 6,000 ש”ח

נתונים סטטיסטיים

503,000
חשיפות
300,000
אינטראקציות
0.01$
מחיר ממוצע לאינטראקציה

המטרה

המטרה הייתה פשוטה. לייצר חשיפה ל”מרכז למטייל תאילנד” לקהל הישראלי. לא הסתפקנו בפילוח כללי, המטרה היא לא רק לייצר חשיפה אלא אינטראקציה עם המותג ולצורך כך נדרש פילוח קהל יסודי. ביצענו מחקר על הקהל, גילאים, תחומי עניין, רשימות מיילים וטלפונים, משתמשים שנכנסו לאתר – ובדקנו מה משותף לכולם, כך הגענו לפילוחים מדוייקים וכך דאגנו שכל דולר שיושקע לצורך חשיפה יצדיק את עצמו.

התהליך

אז איך אפשר לחבר אנשים למותג ? לתת להם להרגיש אותו. הכרזנו על תחרות “תאילנד באקסטרים”.ביקשנו מאנשים להעלות לדף הפייסבוק של “המרכז למטייל תאילנד” סרטונים  שלהם עושים דברים משוגעים, והסרטון שהכי ירשים אותנו יזכה בכרטיס טיסה לתאילנד, כולל טיסות פנימיות ומלונות. אך יש קאץ’ קטן, על מנת לקבל את כרטיסה הטיסה חזרה על הזוכה לבצע את כל משימות האקסטרים שנציב בפניו. ההיענות לא הייתה מיידית, אנשים לא התאמצו ושלחו לנו תמונות שלהם מתאילנד, סרטונים ללא תוכן “אקסטרימי” אך כשהסרטון המשוגע הראשון עלה – הסרטונים האקסטרימים לא הפסיקו לעלות. כל סרטון שהתפרסם עלה בדף הפייסבוק, אנשים הגיבו, התרגשו, הזדעזעו, צחקו – הכל היה שם, כשסרטון אחד של סבתא שחולמת על פול מון בתאילנד – הגיע ל צינור לילה

התוצאה

בסוף קמפיין של שלושה חודשים בו הושקע תקציב של 6,000 ש”ח – בדקנו את התוצאות. כ503,000 אנשים נחשפו לפרסומים של המרכז למטייל תאילנד כש300,000 מתוכם יצרו אינטראקציה עם המותג. נתון זה הוא מדהים וממחיש למה הפריים טיים של ערוצים 22 ו10 הוא OVER RATED בלשון המעטה. כאשר החשיפות שם מגיעות לכל עם ישראל, אנו פילחנו את הקהל, הפילוח הזה הצדיק את עצמו כשרוב האנשים שנחשפו לפרסום בחרו לקיים אינטראקציה עם התוכן של המרכז למטייל תאילנד. אגב, העלות לאינטראקציה בסיכום הקמפיין עמדה על 0.01$, לא סתם המיזם הקטן של צוקרברג הצליח, הוא עובד כמו קסם כשעובדים איתו נכון.