מכירת כרטיסים לאטרקציה הקיצית “קסם בספארי”, במהלכה הצלחנו להשיג מכירות כרטיסים לאטרקציה בצורה בלתי רגילה שכללה פילוח נכון של קהל, תקצוב נכון של המודעות והחזר השקעה שהביא לרווחים רבים לכלל הצדדים
האטרקציה “קסם בספארי” היה פרויקט משותף של ספארי ר”ג, ישראכרט ואמן התאורה גיל טייכמן. היא הייתה זמינה בחודשי הקיץ (יוני-אוגוסט) בשעות הערב בלבד והציעה לכל המשפחה להיחשף לספארי השונה מזה שמציע ספארי ר”ג למבקרי היום: משחקי תאורה ומופעים אור-קוליים יוצרים דימויים דינמיים שמכניסים את המבקרים לחוויה המדמה ספארי-לילה במרכז הארץ. האתגרים היו רבים: מחירים תחרותיים מצד ישראכרט והמצב הבטחוני (“צוק איתן”) לא הקלו על תהליך המכירה עבור הגולשים. למרות כל אלה, הצלחנו להגיע לתוצאות מרשימות והשגנו את המטרה שהציב הלקוח.
הקהל שנבחר לקמפיין היו באופן טבעי להורים לילדים. כאשר ביצענו אופטימיזציה יומיומית ובאמצעות מחקר שנעשה תוך כדי תנועה על הקהל שיצר עם הפרסום אינטראקציה, גילינו את תחומי העניין המשותפים לאותם הורים ומיקדנו את הפרסום לתחומי עניין ספציפיים. מצאנו גם שהמון חבר’ה צעירים לוקחים את האחיינים שלהם לאטרקציה. המודעות פנו לאותו קהל בהתאם: על התמונות נכתבו משפטים מניעים לפעולה כמו “חוויה לכל המשפחה”, “האטרקציה הגדולה של הקיץ”, “קחו את הילדים” וכדומה. ברקע צורפו תמונות של ה”חוויה” וה”קסם” שמציעה האטרקציה. במהלך תהליך האופטימיזציה שמנו לב כי רוב האינטרקציה הגיעה מנשים, ומיקדנו בהתאם. כך שיפרנו משמעותית את אחוזי ההמרה.
ההצלחה הייתה פנומנלית: מכירות רבות של כרטיסים הגיעו מהפייסבוק – 2,200 כרטיסים סך הכל. החזר ההשקה השתלם מאוד: כל מכירת כרטיס עלתה לקמפיין 2.6 דולר, מה שהביא להחזר השקעה של 1,045% על כלל הכרטיסים. מעבר לכך נהנו הפוסטים של “קסם בספארי” מאינטרקציה מעולה חשיפה גבוהה גם כן, אף על פי שמטרת הקמפיין הייתה מכירתית בלבד וכי עבודת מיתוג נרחבת לא נדרשה בהקשר זה.
Designed by M+M | Created by Tal Gerafi