Success stories

תוכן הוא המלך – איך הצלחנו לגרום ל100,000 איש לעקוב אחרי סוזן דלל תוך שנה בפרסום אורגני בלבד

נתונים סטטיסטיים

15,000,000
חשיפות אורגניות בחודש
5,000,000
אינטראקציות בחודש
0$
מחיר ממוצע לאינטראקציה

האתגר

אתגר לא פשוט ניצב בפנינו. לנהל את דף הפייסבוק של מרכז סוזן דלל ללא תקציב כלל. הרבה מתלוננים על החשיפה האורגנית של פייסבוק, אנחנו תמיד האמנו שכשהתוכן איכותי ומתאים לקהל היעד, החשיפה תגיע. זיהינו את “מלחמת העולמות בוידאו” וכתוצאה מכך את החשיפה המוגברת שהפלטפורמה נותנת לסרטונים (כשהמטרה ברורה – לתת פייט ליו טיוב). לכן החלטנו באסטרטגיה של שיווק באמצעות סרטונים. בנוסף, החלטנו לערוך לקהל הרחב הכרות עם האמנים, אל הסיפורים שלהם, מה עומד מאחורי כל יצירה שלהם, לחבר את המחול הישראלי לקהל הרחב. החלטנו שהחומרים יכללו חזרות למופעים, הצצה אל מאחורי הקלעים, תמונות וסרטונים מתוך המופעים כשהמטרה היא לייצר עניין ולחבר את הקהל ללהקות ולאמנים ישראלים.

 

התהליך

גייסנו את להקות המחול המובילות בישראל, רקדנים וכוריגאוגרפים וביקשנו מהם לייצר עבורנו סרטונים. התוצאה לא איחרה להגיע, למרות שפרסמנו את הסרטונים ללא כל תקציב, הם הצליחו להדהים ולרגש את הקהל, מה שגרם להם ליצור אינטראקציה עם הסרטון. כל סרטון צבר יותר אינטראקציה מקודמו, עד שעמודים כמו סטטוסים מצייצים (ז”ל) וצינור לילה לא יכלו להתעלם ופרסמו חלק מהסרטונים בעמוד (מה שגרם להמון אנשים לעקוב אחרי מרכז סוזן דלל). כאשר הקפדנו על קריאייטיב נכון, תוכן סרטונים שכלל חזרות למופעים,הצצה אל מאחורי הקלעים, הפקת סרטוונים מיוחדים כמו סרטון “ריקוד בהפתעה” לילדים בבית החולים שניידר, הצעת נישואים יצירתית ומרגשת במרכז סוזן דלל, טריילרים למופעים וסרטונים מהמופעים עצמם. ביום בהיר אחד,  עלה הסרטון הבא של הכוראוגרף יאניס מרשל. הסרטון הגיע לעיני 50 מליון אנשים בכל העולם מה שפתח אותנו לשווקים גדולים בברזיל, ספרד וארצות הברית. 

התוצאה

את התוצאה אפשר לכמת במספרים : 100 אלף אוהדים חדשים לעמוד תוך שנה, ממוצע של 16,000,000 חשיפות בחודש ותיירים רבים  שנחשפו לעמוד הפייסבוק של מרכז סוזן דלל ובחרו לפקוד את המקום וליהנות ממחול ישראלי במיטבו ומשכונת נווה צדק הקסומה.

מסקנה : לא משנה אם מדובר סרטונים, תמונות, או טקסטים בלבד – כשהתוכן מעניין, קולע, ונותן ערך לקהל היעד שלו- ניתן להצליח להגיע לנתונים משוגעים גם ללא תקציב כלל. תוכן הוא המלך!